Muki Muki
6706
BLOG

Ostatni Raz.

Muki Muki Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 238

Drodzy czytelnicy:

To ostatni taki wpis tego rodzaju, w kierunku widzenia dla Was. Napiszę ponawiając ze znów nie tak dawno, bo 2 lata wstecz i nieco wcześniej czasu teraźniejszego, napisałem ze trzecia pani, z natury zła, którą z urzędu nie będzie można zdjąć, będzie przyczyną bólu ucierpienia i wojny w tym POLSKIM kraju...

Jestem zdumiony jak beztrosko sobie podchodzicie do kluczowych wręcz spraw, naszego i Waszego życia. Jak lekceważycie sobie czas dzisiejszy nie myśląc o jutrze i konsekwencji tego dnia jutrzejszego. Waszego Jutra......

Lecz to oczywiście tylko i wyąłcznie Wasza sprawa i Wasz problem, Wasze też będą ku koncu bezsilności osobiste łzy. Będziecie jak jeden patrzeć na wasze puste dłonie i żłować szczerze zeście byli  leniwi i nie uczynili nic......

Na koniec tej króciutkiej noki. Ostatni raz napiszę wam tak.

Wielki wielbiciel Che Guevar’y, bardziej czerwony od czerwonego, szykuje Wam już niedługo w czasie .....  Noc długich noży.

Zaś przez zielonego człowieka z nikąd, Polska kobieta będzie łzy toczyć, a kark do ziemi przyginać. Zaś trzecia pani w skrywanej nienawiści do tego kraju będzie go gnębić i najedzie go.

Pamiętajcie, też że:

Kto ukradnie 100 milionów będzie sobie bimbał z prawa..........

Kto ukradnie muche pójdzie za nią siedzieć..... i aż wstyd o tym Wam powiedzieć.

 

Tak śniłem, tak złożyłem - i niczego chyba tutaj a dziś, nie przekręciłem,.

Pozdrawiam Was wszystkich:

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie