Muki Muki
5607
BLOG

Czy nie możliwe może być możliwym?

Muki Muki Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 236

To jedno chyba z najkrótszych podwieszeń na Tym Salonie 24, a jak pokrętne.

Postawione to, po to, aby wszystkim matematykom i nie matematykom fizykom i nie fizykom ukazać przepaść, jakiej jeszcze nie doglądali.

Ja nigdy nie wierzyłem liczbom. W jakieś tam wydumane równania i niby logikę, która pozwala odkryć jakieś tam sensy bez sensu. Ale po życiu poświęconym takim łamańcom, z nudów, w wolnym czasie, nieco zmieniłem swe skrzywione spojrzenie na bardziej prozaiczne.

Czy stosunek obwodu koła do jego średnicy można wpisać w ”całości” i bez reszty w okrąg?

Moja odp. brzmi:

Tak można to uczynić.

A Szacowne i Szanowne Państwo, co sądzi w temacie tej materii?

Chciałbym pozyskać Państwa opinie.

Może znajdzie się jakiś nie rozważny i wystrzeli petardę?

Słuch, buch, duch i jest Was dwóch.

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie