Muki Muki
10605
BLOG

Riemann i funkcja dzeta - myślowy przerywnik chwilowy.

Muki Muki Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 475

 

    Moi drodzy czytelnicy. Od dawna napisany tekst wisi na monitorze i co dnia przyglądam się niemu i zastanawiam się czy warto czy nie warto go podwiesić.
Znajomki mnie popędzają ledwo poznani jęczą z nadziejami. A ja nie lubię być choćby o krok popychany palcem jak popychle ani przyspieszany. Po prostu nie pasi mi to.
 
Żeby mieć jeszcze trochę czasu na zastanowienie się zmaluję króciutki poemat na który nie spodziewam się chociażby jednej jedynej odpowiedzi.
 
Nie dlatego żeby kogokolwiek obrazić poniżyć czy nie dowartościować, lub też podbić i dowartościować swe włąsne nabrzmiałe ego, ale dla tego że to temat tak trudny i z tak wysokiej półki że na całym tym Salonie może jedna no w szczycie podniecenia dwie osoby cokolwiek sensownego mogły by powiedzieć.
 
Wiec nie podpowiadam nie daje rozwiązania a sygnalizuje ze takowe jest............. i wydaje się możliwe.( Muki).
 
Nie jestem matematykiem w żadnym calu ale uwielbiam kryptografię i kryptologię, chociaż to się w oczywisty sposób ściera logicznie i zaprzecza faktom że do tych form i elementów matematyka jest wręcz nie zbędna – no w oczywistym obecnym wydaniu i zrozumieniu.
Ale mój mózg nie myśli cyframi i liczbami jak to widzi matematyk ale obiektami, które na te liczby można zamiennie podmienić.
Matematyk widzi obiekty czy związki pomiędzy nimi w postaci liczbowej ja zaś te same elementy widzę w postaci skupisk barwnych czy wzajemnie przeplatanych pomiędzy sobą jako zależności i złożone założenia.
I nie jestem autystycznym w żadnym calu.
Wiec wszelakie spekulacje na bok bezzasadnie przyszłościowo tworzone.
 
W związku z tym największy i najznakomitszy problem współczesności jeden z kilku ale ten jest naj z naj tych wszystkich naj to Hipoteza Benharda Riemanna funkcji (dzeta).
tu zaś brakuje w mianowniku potęgi "s" aby pociagnac ciag = 1+1/2^s +1/3^s+......itd.....
no i prz y funkcji Dzeta w nawiasie powinno być ""S"" a nie to co jest......... tyle że to szczegół.......i można pominąć. a wpastowć to od nowa poprawnie to koszmar.
Zaś zorientowanym za bardzo przeszkadzać to nie będzie... nie zorientowanym  żadnej różnicy nie doświadczy więc wsio jest OKI.......( przepraszam za utrudnienia).
 
 Zgodnie z tą przyjętą hipotezą:  wszystkie tak zwane nietrywialnie zera , (jasne ze nie rzeczywiste w tej funkcji), mają cześć rzeczywistą równą ½.
a ja uwążam ze postac ta powinna brzmieć 1/ ( m x ), a nie 1/2. dal postaci tak parzystych jak i nieparzystych wystąpień..
Rozwiązanie tego problemu w postaci obalenia lub udowodnienia jest kolosalnym kluczem przede wszystkim dla współczesnej fizyki, która stoi w kącie nieco zapłakana i matematyki teorii liczb,  a  wymieniać by jeszcze dużo i kolejno.
 
A przede wszystkim bez tego klucza ni ka ki dalej jak poza orbitę geosystemu nie nada...aaaaaaa nikomu i jak ja mówię abarotno po hiperboli nazad ku doma ... mądrale.
 
Dlatego za dowód czy to obalenia czy też potwierdzenia hipotezy...Riemanna, 
Clay Mathematics Institute ufundował nagrodę w wysokości jednego miliona baksów.
 
Tutaj chciałbym wrócić do pewnych zdarzeń i faktów odbywających się na tym forum tego Salonu. Nie mówiąc nic i nie anonsując tematu odpytywałem imć pana prof. Jadczyka – tudzież matematyka, czy podjął by się ukształtowania logicznego dowodu, czyli uporządkował go matematycznie, ale wówczas byłem jeszcze pypeć tutejszy, wiec nadęte nad wyraz ego imć pana Jadczyka, który miał kilka uwag i wrzutek moich myśli do oceny potraktował mnie jak zużyty papier toaletowy.
 
Wiec dla niego z punktu moralnego pewnie i osobistego jak i finansowego a cięty był pierwszy kapłan channelingu Kasjopejan, że kasuje od kopa jego anonsy w tym temacie i żony wiec żadnej wartości głębszej nie przedstawiałem tutaj, wróg publiczny nr.1..wizji.
Ale tak to jest zawsze, jak się tylko kto ślizga i po wierzchu przemyka.
 
Nawiązałem ci ja prywatne krótkie spotkanio-rozmowy-konferencje a ś.p. Stanisławem Hellerem. Zapoznał się z moimi rozwiązaniami i tak byłym zachwycony ze publiczne na blogu chyba wówczas Margo anonsował ze niektóre z mych przemyśleń i prac umieści w swych wspaniałych analizach. Wówczas to z Henperolem na tym salonie zmalowaliśmy a w zasadzie Henperol przy mojej słabawej pomocy wsparcia temat dotyczący zakresu promieniowania atomu.
Stanisław Heller był zachwycony początkiem sądząc ze dalej rozwiniemy tę myśl, i wspólnie pociągniemy temat  i jako jedyny przywitał nas malutkich wśród najwyższych, bo tylko nieliczni się na to poważyli.
Henperol nie wiedział ze Stanisław Heller zna moje rozwiązania problemu funkcji Riemanna, czyli podstać fizyczną Mantysy i jest tym zachwycony, czyli wykładni i rozwiązaniem mojej mantysy .
I nie przyłożył żadnej większej uwagi co do zachwytu tego Wielkiego skąd inąd myśliciela i filozofa współczesnego świata i przez nie wielu znanego.
Niedługo potem poróżniliśmy się na tym salonie z Panem Stanisławem,  ponieważ ja odmówiłem publikacji rozwiązania tej kwest i prezentacji funkcji.
A było to wspaniały dowód i potwierdzenie zewnętrzne ukoronowania jego pracy w sporej części z całości prezentowanej na tym Salonie przez Stanisława Hellera, któremu już śmierć zgadała w oczy.
 
Mógł dokończyć swa prace, bo zostalo podpisać, asygnować i autoryzować, a bez tego, widać chyba nie chciał.
i tego nie rozumialem:
To od Stanisława Hellera dowiedziałem się o milionie baksów czekających na odpowiedź.
Ale ja nie pożądałem tego miliona......chociaż prawdą jest ze znacznie ułatwił by mi życie..........
Wachałem się, jako że można by to dać ludziom mądrym, ale co począć kiedy przejmą to głupcy?
Kiedy zobaczą ze nie tylko jest PI I FI ale ze jest inne Pi i inne Fi, i jest inna złota proporcja i inny ciąg rosnący........
Ze Pi wcale nie zamyka się na opisaniu koła, ze jeden wcale nie jest tak doskonałe i skończone, ze skalda się z szeregu rosnącego mantys........ ze każdy pierwiastek zawiera w sobie ściśle określoną ilość mantys i ze ta ilość stanowi o jego być i nie być? Ze 36 świętych cadyków to nic innego jak ściśle odmierzona wartość mantys od tych zależy faktycznie życie tego świata.
że brak jednej mantysy czyli świętego cadyka to śmierć tej części wszechświata........załamanie się materii.........
 
I zabronił mi ontologicznie na tym samym Salonie mówić do siebie MISTRZU. I wybaczyć chyba nie mógł że się na mnie zawiódł.
Niedługo tez po tym odszedł zmożony śmiertelną chorobą.
Jednak jego prace i przemyślenia jakie ja mam i znam a jakie mi udzielił promesy i dyspensy mimo ze nie mogę wskazywać jego osoby jako mistrza z jego samego wyboru, to nie zostaną zapomniane i wciśnięte w kąt i jak obiecałem na tym samym Salonie solennie będę je promował.
Dziś jeszcze nie jest czas na wizje tego człowieka. Ale i na to przyjdzie jego czas.
 
Tak ze wracając do meritum:
Uważa się więc że udowodnienie lub obalenie prawdziwości lub błędnego założenia funkcji Riemanna pomogło by ustalić prawa rządzące  rozkładem liczb pierwszych.
 
W necie istnieją wpisy i zaskakujące czasem rozwiązania funkcji Riemanna. Można się z tym zapoznawać. Tyle że żadne z nich nie potwierdza ani nie obala tej funkcji i założenia.
 
Hipoteza Riemanna równoważna jest temu ze prawdopodobieństwo, iż dana dowolna liczba naturalna, ( a ja dodam od siebie że i ułamek tej liczby o czym nikt nawet nie wspomina), ma parzystą lub nie parzystą liczbę czynników pierwszych i są one jednakowe.
 
I drodzy czytelnicy właśnie ten warunek tak trudny do spełnienia spełnia Mantysa ( moja).
 
Istnieją też przypuszczenia bądź niespójne założenia że zera funkcji dzeta mogą byćwartościami funkcji energii jakiegoś nieznanego układu kwantowego.
 
I to założenie spełnia moja Mantysa. Jest stałą większą i potężniejszą niż stała Palancka ( jako wartość momentu pędu) h.  
 
Takie jest moje zdanie. A nie zamierzam prezentować wartości mantysy tylko anonsować ze takie rozwiązanie jest i istnieje ( moim zdaniem).
I dowodem sprawdzającym jest na najniższym poziomie matematyka tak podstawowa z podstaw ze aż łzy wyciska. I nie trzeba ku temu żądnych udziwnionych i pokrętnych wzorów funkcji i założeń.
Także coś z tej prawdy musi być prawdą jakby na to nie patrząc.
A ponieważ z matematycznego czystego punktu i sposobu prezentacji pokrętnych udziwnionych zapisów wzoru nie umiem stworzyć, bom nie matematyk, wiec i Mantysa znajduje się bezpieczna na swym miejscu.
 
I uwaga docelowa. Kiedyś blogerowi 50MK zaprezentowałem finał oparty na tej mantysie czyli sposób kryptograficznego kodowania informacji, wydaje się doskonalszy niż osławione mp3 i 4 i on sam jeśli zechce może powtórzyć opinie jaką odesłał mi po zapoznaniu się z źródłowym tekstem kodowanym, z którego cześć dowolnie wybrana może być trwale usunięta a i tekst będzie czytelny i zrozumiany.
 

Pozdrawiam tytułem przerwy i przerywnika a ja dalej myślę co począć z Henochem i Majami Aztekami i Inkami..........a nie sadźcie czasami na co nikt nie wpadł do dziś że, że ano,  że,  Henoch to odwrotność anagramowa Honech...er..........

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie