Muki Muki
5387
BLOG

Poza tematem:

Muki Muki Nauka Obserwuj temat Obserwuj notkę 183

 

Miało być zupełnie co innego ale zdecydowałem jednak chwilowo inaczej.

Dziś myślałem że się naprawdę załamię.

Byłem świadkiem "zażartej", ale pustej w sobie merytorycznie i mało argumentowanej dyskusji w temacie czy Jezus był Żydem i kto to jest Żyd i kim był faktycznie Żyd z pochodzenia?

Po niespełna dwu godzinach byłem zszokowany, zdumiony, załamany i oszołomiony potwornym poziomem indoktrynacji. Pustych argumentów. Bezrozumnym udowadnianiem sobie wzajemnie oczywistych bajek mitów i legend stawianych jakoby prawdę odwieczną i niezbywalną.

Spytano i mnie o zdanie w chwili oprzytomnienia z czasowego amoku, co o tym sądzę?.

Odparłem że nigdzie ani w Starym ani w Nowym Testamencie nie jest zapisane ani wspomniane że Jezus jest lub był Żydem. Nie mógł być bo wtedy Żydów przede wszystkim nie było. I żadna stopa żadnego Żyda nigdy nie stanęła na ziemi Judejskiej tamtych czasów.

Jakakolwiek propaganda „Żydów,” nie jest w stanie udowodnić poprzez wskazanie chociażby jednegoźródła historycznego,że istnieje lub istniał jeden jedyny z tego lub sprzed tamtego okresu, ( pierwszego przymierza) zapis o rasie,  narodowości, religi, czy wyznaniu, odnoszącym się lub odnoszacego się do jakiegokolwiek „Żyda.”

Jezus sam określił swój stosunek do niby Żydów czyli Faryzeuszy tamtych czasów:

””„Biada wam uczeni w Piśmie i faryzeusze, obłudnicy, ...... to słowa potępienia i wewnętrznego można by nawet powiedzieć obrzydzenia Jezusa,  Faryzeuszami....”ale ani słowem nie wspomina nigdy że Faryzeusz to Żyd.

Kim więc z pochodzenia są Żydzi?

Czy faktycznie w czasach Jezusa byli w Jerozolimie czy w obrysie współczesnej Palestyny?

Jaki jest Wasz poziom zrozumienia drodzy blogerzy tego stanu i faktu?

Muki
O mnie Muki

Wydaje się, że jestem podróżnikiem, po czasach i kartach zamierzchłej historii. W mym zainteresowaniu leżą dokonania prastarych ludów, Sumeru – Indii – Egiptu – Azteków – Majów. I część zwana Mitologią w dokonaniach i osiągnięciach astrofizyczno - geodezyjnych. Uwielbiam, kryptografie i kryptologie, poszukując dnia wielkiej przepowiedni, w którym ma odejść stąd ród Adamowy.

Nowości od blogera

Komentarze

Inne tematy w dziale Technologie